Download

Online

Gallery

Blog

  Index  | Recent Threads  | List Attachments  | Search
 Welcome Guest  |  Register  |  Login
Login Name  Password
 

Sweet Home 3D Forum



No member browsing this thread
Thread Status: Active
Total posts in this thread: 5
[ Jump to Last Post ]
Post new Thread
Author
Previous Thread This topic has been viewed 6899 times and has 4 replies Next Thread
aurorefiesta59
Newbie




Joined: Jul 26, 2010
Post Count: 2
Status: Offline
Reply to this Post  Reply with Quote 
comment faire pour importer des nouveaux meubles?

bonjour,
ce logitiel est vraiment bien.
Mais je n'arrive pas a importer plus de meubles, je clique sur le nom en dessous de l'image, mais que dois je faire apres pour l'avoir dans le logiciel.
Merci d'avance
aurore
[Jul 26, 2010, 11:04:01 PM] Show Printable Version of Post    View Member Profile    Send Private Message [Link] Report threatening or abusive post: please login first  Go to top 
Puybaret
Expert
Member's Avatar

France
Joined: Nov 7, 2005
Post Count: 9141
Status: Offline
Reply to this Post  Reply with Quote 
Re: comment faire pour importer des nouveaux meubles?

Regarde le didacticiel vidéo de Sweet Home 3D vers 2'30". Si tu es sous Windows ou Mac OS X, tu peux aussi plus simplement glisser déposer le fichier du meuble téléchargé dans la vue du plan de Sweet Home 3D.
----------------------------------------
Emmanuel Puybaret, Sweet Home 3D developer
[Jul 27, 2010, 10:24:32 AM] Show Printable Version of Post    View Member Profile    Send Private Message [Link] Report threatening or abusive post: please login first  Go to top 
aurorefiesta59
Newbie




Joined: Jul 26, 2010
Post Count: 2
Status: Offline
Reply to this Post  Reply with Quote 
Re: comment faire pour importer des nouveaux meubles?

merci beaucoup je vais pouvoir terminer ma piece
[Jul 29, 2010, 9:31:06 PM] Show Printable Version of Post    View Member Profile    Send Private Message [Link] Report threatening or abusive post: please login first  Go to top 
naniijja5
Newbie




Joined: Apr 5, 2021
Post Count: 1
Status: Offline
Reply to this Post  Reply with Quote 
Re: comment faire pour importer des nouveaux meubles?

J'ai regardé les guides sur le programme, mais pour une raison quelconque, il ne m'importe toujours pas, même si jusqu'à récemment tout fonctionnait bien, peut-être que cela est dû à la mise à jour du système d'exploitation, j'ai lu que cela est possible avec certains programmes
[Apr 5, 2021, 9:58:43 AM] Show Printable Version of Post    View Member Profile    Send Private Message [Link] Report threatening or abusive post: please login first  Go to top 
Puybaret
Expert
Member's Avatar

France
Joined: Nov 7, 2005
Post Count: 9141
Status: Offline
Reply to this Post  Reply with Quote 
Re: comment faire pour importer des nouveaux meubles?

Qu’est ce qui ne fonctionne plus ?
----------------------------------------
Emmanuel Puybaret, Sweet Home 3D developer
[Apr 5, 2021, 1:29:55 PM] Show Printable Version of Post    View Member Profile    Send Private Message [Link] Report threatening or abusive post: please login first  Go to top 
[ Jump to Last Post ]
Show Printable Version of Thread  Post new Thread

    Get Sweet Home 3D at SourceForge.net. Fast, secure and Free Open Source software downloads
   
© Copyright 2006-2024 eTeks - All rights reserved