Download

Online

Gallery

Blog

  Index  | Recent Threads  | List Attachments  | Search
 Welcome Guest  |  Register  |  Login
Login Name  Password
 

Sweet Home 3D Forum



No member browsing this thread
Thread Status: Active
Total posts in this thread: 40
Posts: 40   Pages: 4   [ Previous Page | 1 2 3 4 ]
[ Jump to Last Post ]
Post new Thread
Author
Previous Thread This topic has been viewed 8206 times and has 39 replies Next Thread
SARRAVAL
Advanced Member
Member's Avatar

France
Joined: Jan 4, 2017
Post Count: 153
Status: Offline
Reply to this Post  Reply with Quote 
Re: Problème de lumière.

Voici ma dernière mouture .
----------------------------------------
Un dessin vaut mieux que mille explications.
[Apr 27, 2019, 1:04:30 PM] Show Printable Version of Post    View Member Profile    Send Private Message [Link] Report threatening or abusive post: please login first  Go to top 
Mike53
Advanced Member



UK
Joined: Jan 6, 2018
Post Count: 677
Status: Offline
Reply to this Post  Reply with Quote 
Re: Problème de lumière.

Very nice, well balanced room, plenty going on in the room to promote talking points for the dinner guests. So, what's for dinner? smile
[Apr 27, 2019, 1:32:33 PM] Show Printable Version of Post    View Member Profile    Send Private Message [Link] Report threatening or abusive post: please login first  Go to top 
SARRAVAL
Advanced Member
Member's Avatar

France
Joined: Jan 4, 2017
Post Count: 153
Status: Offline
Reply to this Post  Reply with Quote 
Re: Problème de lumière.

Duck magrais with pepper sauce.
-
Quails stuffed with truffle.
Sallade oak leaves.
-
Norwegian omelette.
-
Coffee - tea
----------------------------------------
Un dessin vaut mieux que mille explications.
[Apr 27, 2019, 2:23:11 PM] Show Printable Version of Post    View Member Profile    Send Private Message [Link] Report threatening or abusive post: please login first  Go to top 
bettycc
Member



Switzerland
Joined: Mar 4, 2014
Post Count: 35
Status: Offline
Reply to this Post  Reply with Quote 
Re: Problème de lumière.

Emmanuel Puybaret je suis d'accord avec vous tous les goûts sont dans la nature, je n'exprimais ici que mon opinion par rapport à l'espace pas sur les luminaires!
[Apr 27, 2019, 3:36:57 PM] Show Printable Version of Post    View Member Profile    Send Private Message [Link] Report threatening or abusive post: please login first  Go to top 
VeroniQ
Advanced Member



France
Joined: Mar 3, 2015
Post Count: 856
Status: Offline
Reply to this Post  Reply with Quote 
Re: Problème de lumière.

Moi, j'aime particulièrement les grands vases de rose. Est-ce le modèle de Sweet Home 3D avec une texture marbre ? Très réussi, en tout cas. Pas mal, aussi, le nouveau luminaire violet ! Enfin, à propos du tableau de Vasarely, je vous conseille la belle expo au centre Pompidou, en ce moment.
[Apr 27, 2019, 7:08:51 PM] Show Printable Version of Post    View Member Profile    Send Private Message [Link] Report threatening or abusive post: please login first  Go to top 
SARRAVAL
Advanced Member
Member's Avatar

France
Joined: Jan 4, 2017
Post Count: 153
Status: Offline
Reply to this Post  Reply with Quote 
Re: Problème de lumière.

Merci milles fois VeroniQ, Vasarely est un maître pour moi, mais je suis pris dans le sud-ouest pour le moment, mais il est clair que si j’arrive à me libérer, je file à l’exposition.
----------------------------------------
Un dessin vaut mieux que mille explications.
[Apr 27, 2019, 8:23:23 PM] Show Printable Version of Post    View Member Profile    Send Private Message [Link] Report threatening or abusive post: please login first  Go to top 
SARRAVAL
Advanced Member
Member's Avatar

France
Joined: Jan 4, 2017
Post Count: 153
Status: Offline
Reply to this Post  Reply with Quote 
Re: Problème de lumière.

Je suis allé chercher les vases sur free3D avec une texture granite à une échelle de 10.
----------------------------------------
Un dessin vaut mieux que mille explications.
[Apr 27, 2019, 8:26:05 PM] Show Printable Version of Post    View Member Profile    Send Private Message [Link] Report threatening or abusive post: please login first  Go to top 
SARRAVAL
Advanced Member
Member's Avatar

France
Joined: Jan 4, 2017
Post Count: 153
Status: Offline
Reply to this Post  Reply with Quote 
Re: Problème de lumière.

La chambre



----------------------------------------
Un dessin vaut mieux que mille explications.
[May 9, 2019, 3:10:10 PM] Show Printable Version of Post    View Member Profile    Send Private Message [Link] Report threatening or abusive post: please login first  Go to top 
Mike53
Advanced Member



UK
Joined: Jan 6, 2018
Post Count: 677
Status: Offline
Reply to this Post  Reply with Quote 
Re: Problème de lumière.

Very clever use of an accent color, i like it. Am i allowed to guess what is for dessert wink
[May 9, 2019, 8:54:59 PM] Show Printable Version of Post    View Member Profile    Send Private Message [Link] Report threatening or abusive post: please login first  Go to top 
SARRAVAL
Advanced Member
Member's Avatar

France
Joined: Jan 4, 2017
Post Count: 153
Status: Offline
Reply to this Post  Reply with Quote 
Re: Problème de lumière.

smile

MDR

laughing
----------------------------------------
Un dessin vaut mieux que mille explications.
[May 10, 2019, 10:33:54 AM] Show Printable Version of Post    View Member Profile    Send Private Message [Link] Report threatening or abusive post: please login first  Go to top 
Posts: 40   Pages: 4   [ Previous Page | 1 2 3 4 ]
[ Jump to Last Post ]
Show Printable Version of Thread  Post new Thread

    Get Sweet Home 3D at SourceForge.net. Fast, secure and Free Open Source software downloads
   
© Copyright 2006-2024 eTeks - All rights reserved