Download

Online

Gallery

Blog

  Index  | Recent Threads  | List Attachments  | Search
 Welcome Guest  |  Register  |  Login
Login Name  Password
 

Sweet Home 3D Forum



No member browsing this thread
Thread Status: Active
Total posts in this thread: 6
[ Jump to Last Post ]
Post new Thread
Author
Previous Thread This topic has been viewed 2582 times and has 5 replies Next Thread
vivlasiest
Newbie




Joined: Aug 4, 2019
Post Count: 3
Status: Offline
Reply to this Post  Reply with Quote 
toit double pente texture bois

Bonjour

J'ai terminé mon plan mais après avoir beaucoup cherché je n'ai toujours pas trouvé la réponse à cette question dans le forum en français donc la voici:
comment créer simplement un toit classique à double pente si possible avec une texture bois puisque je vais couvrir ce toit avec des bardeaux?

D'avance merci pour vos réponses claires smile
[Aug 4, 2019, 1:00:09 PM] Show Printable Version of Post    View Member Profile    Send Private Message [Link] Report threatening or abusive post: please login first  Go to top 
VeroniQ
Advanced Member



France
Joined: Mar 3, 2015
Post Count: 860
Status: Offline
Reply to this Post  Reply with Quote 
Re: toit double pente texture bois

Il y a deux toits très classiques dans la bibliothèque. Sinon, vous pouvez faire des toits avec des boites que vous inclinerez. Quant à la texture, vous choisissez celle qui vous convient dans les bibliothèques de textures.
[Aug 4, 2019, 8:48:47 PM] Show Printable Version of Post    View Member Profile    Send Private Message [Link] Report threatening or abusive post: please login first  Go to top 
Mike53
Advanced Member



UK
Joined: Jan 6, 2018
Post Count: 677
Status: Offline
Reply to this Post  Reply with Quote 
Re: toit double pente texture bois

essayez un de ces
link
[Aug 4, 2019, 10:29:45 PM] Show Printable Version of Post    View Member Profile    Send Private Message [Link] Report threatening or abusive post: please login first  Go to top 
vivlasiest
Newbie




Joined: Aug 4, 2019
Post Count: 3
Status: Offline
Reply to this Post  Reply with Quote 
smile Re: toit double pente texture bois

Merci pour vos réponses rapides et surtout à Mike 53
Une dernière chose: comment peut on modifier la couleur des murs extérieurs ?

Bonne journée smile
[Aug 5, 2019, 11:21:23 AM] Show Printable Version of Post    View Member Profile    Send Private Message [Link] Report threatening or abusive post: please login first  Go to top 
Mike53
Advanced Member



UK
Joined: Jan 6, 2018
Post Count: 677
Status: Offline
Reply to this Post  Reply with Quote 
Re: toit double pente texture bois

Vous pourrez peut-être regarder certains des didacticiels vidéo trouvés ici
[Aug 5, 2019, 8:28:12 PM] Show Printable Version of Post    View Member Profile    Send Private Message [Link] Report threatening or abusive post: please login first  Go to top 
vivlasiest
Newbie




Joined: Aug 4, 2019
Post Count: 3
Status: Offline
Reply to this Post  Reply with Quote 
Re: toit double pente texture bois

Merci; g trouvé mon bonheur smile
[Aug 6, 2019, 9:49:35 AM] Show Printable Version of Post    View Member Profile    Send Private Message [Link] Report threatening or abusive post: please login first  Go to top 
[ Jump to Last Post ]
Show Printable Version of Thread  Post new Thread

    Get Sweet Home 3D at SourceForge.net. Fast, secure and Free Open Source software downloads
   
© Copyright 2006-2024 eTeks - All rights reserved